Näin löydät uusimmat nettikasinot helposti

Nettikasino

Nettikasinoilla pelaaminen on tätä päivää. Kun haluat hieman jännitystä elämääsi, sinun ei tarvitse enää saapastella lähimmälle kioskille hakkaamaan kolikkoautomaattia tai täyttämään veikkauskuponkia. Sen sijaan, että siirtyisit fyysisesti mihinkään, voit kurottaa älypuhelimen käteesi ja kirjautua nettikasinolle. Etsitkö uusimpia nettikasinoita tänä vuonna? Mikäs siinä, mobiililaitteellasi pääset katsastamaan kaikista tuoreimmatkin nettikasinot ja kasinopelit. Laita hakusanaksi ”uudet nettikasinot 2020”, niin pääset kasinolistauksia ja kasinoarvosteluja tarjoaville verkkosivuille. Voit valita hauskimmalta vaikuttavan kasinon tai asettaa kasinolle erilaisia vaatimuksia, ja antaa sivuston tehdä esikarsinnan puolestasi. Hakuehdoiksi voit laittaa vaikkapa voittojen verovapauden, kasinobonusten alarajan tai kasinon pelivalikoiman laajuuden.

Kun pelaat vain ETA-alueen pelilisenssin omaavilla kasinoilla, sinun ei tarvitse olla huolissasi henkilöllisyystietojesi tai luottokorttisi tietojen katoamisesta. Kyseinen lisenssi kertoo myös siitä, että kasinolla on oikeasti varaa maksaa lupaamansa voitot, ja että sen pelien tulokset ovat tarkastetun satunnaislukugeneraattorin vallassa. Lisäksi lisenssi takaa voittojen verovapauden, joten on monta hyvää syytä pelata vain lisensoidulla nettikasinolla.

Nettikasinopelien pelaaminen on hauskaa ja rentouttavaa, kun kasino on tutkitusti turvallinen ja peliviranomaisten valvoma. Kun vielä pidät jäitä hatussa etkä pelaa enemmän kuin mihin sinulla on varaa, ei kasinopelien pelaamisessa ole mitään pahaa. Nettikasinoilla pelaaminen toimii hyvänä stressinlievittäjänä! On tärkeää löytää omat keinot stressin hallintaan, sillä pitkäaikainen stressi on kaikkea muuta kuin hyvä asia. Lue lisää stressistä ja erilaisista keinoista hallita sitä!

Stressi aiheuttaa myös fyysisiä oireita

Stressin kokeminen on psykologista, mutta stressi aiheuttaa myös fyysisiä oireita. Kaikilla meistä on joskus stressiä. Stressiä aiheuttavat niin opiskelu, työelämän paineet kuin perhesuhteet sekä niissä tapahtuvat muutokset. Stressiä aiheutuu myös iloisista asioista, kuten omista tai ystävän häistä, joulun vieton valmistelusta tai esimerkiksi kissan tiineydestä. 

Lyhytaikainen stressi voi olla hyvästä, mutta pitkittynyt kiire ja stressi voi aiheuttaa esimerkiksi päänsärkyä, pahoinvointia, vatsaongelmia, selkävaivoja, hikoilua (stressihiki haisee erityisen pistävälle!) ja flunssakierteen. Stressistä aiheutuvia psyykkisiä oireita ovat jännittyneisyys ja ärtymys, muistiongelmat, unihäiriöt ja päätöksien tekemisen vaikeutuminen. Krooninen stressi voi johtaa masennukseen, työuupumukseen ja pitkään sairaslomaan – tai jopa työkyvyttömyyseläkkeeseen.  

Tutkimustulosten mukaan joka neljäs tai viides suomalainen stressaa. Stressille altistavia tekijöitä ovat erityisesti työn merkityksellisyyden ja hallinnan tunteen puute. Myös kohtuuttomat vaatimukset, meluisat työolosuhteet, liian suuri vastuu, epäoikeudenmukaisuus, arvostuksen ja tuen puute sekä syyllisyys tekemättä jäävistä töistä voivat aiheuttaa stressiä työmaailmassa. Työttömyyskin voi stressata, ei vain itselle sopimaton työ tai perhe- ja ihmissuhdeongelmat. 

Löydä omat keinosi stressin hallitsemiseen

Jos stressi johtuu ongelmallisesta ihmissuhteesta tai työmaailmassa kokemastasi epäoikeudenmukaisuudesta, on aika nostaa kissa pöydälle. Apua solmujen aukaisemiseen voi hakea tarvittaessa myös parisuhde- tai yksilöterapiasta, luottamusmieheltä tai omalta ammattiliitolta. Kaikille asioille ei mahda mitään, mutta huolien jakaminen ystävien kanssa saattaa helpottaa oloa – ainakin hetkeksi. 

Kaupunki

Varaa aikaa myös akkujen lataamiseen. Nyt on muodikasta siivota kotia ja varastoja, mutta myös kalenterin voi siivota enemmän iloa tuottavaksi. Varaa joka päivälle edes viisi minuuttia itselle tärkeiden asioiden tekemiseen, oli se sitten kissavideoiden katselua tai vaikka nettikasinolla pelaamista. Merkitse joka päivälle tärkeimmät asiat, mitkä on pakko saada tehdyksi (esimerkiksi puheen valmistelu tai tiettyihin sähköposteihin vastaaminen). Merkitse myös jokin itsellesi tärkeä tavoite, kuten perheen yhteisen illallisen järjestäminen tai puolen tunnin juoksulenkki. Merkitse ylös myös se iloa tuottava ja akkuja lataava asia, jotta et unohda varata sille sen vaatimaa aikaa. 

Liikunta parantaa mielialaa heti. Liikunta auttaa jaksamaan stressaavan ajan yli, kun taas alkoholi toimii päinvastoin – perjantaikalja ei rentouta stressaantunutta tai toimi unettoman yömyssynä, vaan heikentää unen laatua ja saattaa lisätä ahdistuneisuutta. 

Hyvien tekojen tekeminen auttaa tutkitusti hallitsemaan stressiä ja lisäämään henkistä hyvinvointia. Hyvän tekeminen ei välttämättä tarkoita sitä, että sinun pitäisi käyttää kaikki vapaa-aikasi vanhainkodin vapaaehtoisena tai sitä, että koko omaisuus pitäisi antaa kodittomien kissojen ruokkimiseen. Hyvää voi tehdä pienillä teoilla, kuten hymyilemällä kassaneidille, avaamalla oven mummolle tai kysymällä, miten työkaverin viikonloppu meni. Voit antaa rahaa hyväntekeväisyyteen sen verran, kuin itsestä tuntuu hyvälle. Miten olisi seuraavan kasinovoiton ohjaaminen johonkin hyvään tarkoitukseen?